Закрити повідомлення

У цьому браузері сайт може відображатись некоректно. Рекомендуємо вам встановити більш сучасний браузер.


Про систему

Контроль витрат

Ви керуєте своїми витратами в будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Вся необхідна вам інформація – на сайті my.kyivstar.ua та в додатку «Мій Київстар». Щоб користуватися системою, потрібен лише доступ до інтернету.

Простий web-інтерфейс та зручна система підказок дозволяють:

  • подавати заявки на зміну тарифного плану або участь у акціях;
  • самостійно змінювати набір послуг та їх налаштування;
  • поповнювати рахунок он-лайн;
  • дізнаватись залишок коштів на основному та бонусному рахунках;
  • переглядати повну й структуровану інформацію про витрати та платежі;
  • переглядати деталізовані дані про виклики (дата, напрямок, тривалість, вартість);
  • переказувати бонуси від послуги «Домашній Інтернет» на номери мобильного зв’язку;
  • аналізувати всі витрати на послуги мобільного зв’язку та інтернет.

Абоненти передплаченого зв’язку отримують доступ до інформації про витрати починаючи з дати реєстрації в системі.

Координаторам організацій необхідно оформити заяву на реєстрацію прав Координатора системи «Мій Київстар» у Центрі обслуговування абонентів. Координатором організації є представник організації, уповноважений вирішувати питання обслуговування працівників з компанією «Київстар», при реєстрації у Центрі обслуговування отримує можливість адмініструвати систему та керувати рівнем доступу до системи колег.

Вартість

  • Абонентська плата за користування системою «Мій Київстар» та плата за підключення системи відсутні. Користувачі системи оплачують лише одержання інформації в підрозділі «Виклики за поточний місяць» розділу «Витрати».
  • Ви оплачуєте інтернет-трафік при користуванні системою та підключенні послуг згідно з умовами вашого тарифного плану.
  • Відразу після реєстрації в системі, ви можете отримувати інформацію про виклики в підрозділі «Виклики за поточний місяць» за пільговим тарифом — 1,06 грн за кожний запит деталізації викликів. У цьому розділі Ви знайдете інформацію про всі здійснені та прийняті дзвінки не нульової тривалості (номер абонента, час, тривалість і вартість дзвінка), а також інші послуги, які були використані в поточному місяці. Пільговий тариф діє до кінця місяця з дня реєстрації та впродовж наступного календарного місяця. Після закінчення дії пільгового тарифу, вартість першого запиту деталізації викликів в цьому підрозділі становитиме 5,31 грн. Кожний наступний запит деталізації викликів, здійснений впродовж того ж місяця, коштуватиме 1,06 грн.
  • Усі тарифи наведені в гривнях з урахуванням усіх податків.

Більше переваг

Відтепер «Мій Київстар» завжди з вами. Завантажуйте безкоштовний додаток на смартфон чи планшет та отримуйте необхідну інформацію по вашому номеру будь-коли та будь-де.

  • Подали заявку на зміну тарифного плану, а пізніше передумали? Лише в системі «Мій Київстар» ви можете скасувати подану заявку до її виконання.
  • Загубили телефон або SIM-карту? В системі доступна унікальна інформація про номер абонента: коди PUK1 та PUK2, серійний номер SIM-карти тощо. Ця інформація знадобиться, щоб призупинити обслуговування номера, відновити SIM-карту тощо.
  • Заощаджуйте в роумінгу, надсилаючи SMS з web-версії «Мій Київстар». Такі повідомлення тарифікуються як відправлені на території України та приходять з вашого номера.
  • Система має зручную адресну книгу. Завдяки їй у кожній деталізації викликів ви побачите не просто номери телефонів, а імена своїх співрозмовників. Якщо ви загубите телефон, всі контакти в адресній книзі системи будуть збережені, і після відновлення номера ви легко повернете їх до вашого телефону.
  • Керуйте номерами, які пов’язані з пристроями: автомобільні сигналізації, опалювальне обладнання, протипожежні системи чи розрахункові термінали. Щоб керувати послугами та контролювати залишок на рахунку SIM-картки, що знаходитиметься у пристрої, вставте SIM-картку у мобільний телефон та зареєструйтесь у системі «Мій Київстар».

Безпека даних

Ми піклуємось про збереження ваших персональних даних. Для цього «Київстар» використовує новітні технології та методи:

  • Вхід в систему здійснюється тільки по персональному логіну та паролю.
  • Передбачена функція захисту від несанкціонованого доступу. Якщо після входу в систему протягом 10 хвилин ви не виконуєте жодних дій, поточний сеанс буде завершений з метою захисту вашої персональної інформації.
  • Протокол HTTPS підтримує шифрування при передачі даних.
  • Проектування та установка всіх комплексів системи базуються на професійному й якісному устаткуванні.

Щоб захистити себе від мобільного шахрайства у системі «Мій Київстар», дотримуйтесь простих рекомендацій:

  • Не передавайте ваш логін та пароль для входу в систему третім особам.
  • Якщо ви підозрюєте, що ваші персональні логін і пароль стали доступними третім особам, змініть пароль доступу до системи.
  • Не зберігайте пароль доступу в систему в браузері, яким ви користуєтесь для доступу в інтернет. Також не користуйтеся функцією Автозаповнення.
  • Користувачам послуги «Домашній Інтернет» радимо вказати Електронну адресу у «Профілі користувача». Це значно спростить відновлення пароля за необхідності.
  • Натисніть кнопку/посилання «Вихід», якщо вирішили закінчити роботу в системі. Не закривайте браузер, не вийшовши перед цим із системи.
  • Встановіть на ваш комп'ютер сучасне антивірусне програмне забезпечення і персональний фаєрвол (брандмауер), а також своєчасно оновлюйте антивірусні бази даних та сертифікати безпеки.
  • Перевіряйте дату і час останнього входу в систему «Мій Київстар». Якщо ви помітили що під вашим профілем входив в систему хтось інший , якомога швидше змініть пароль доступу до системи.

Як стати користувачем системи?

Приватним особам

Щоб стати користувачем системи «Мій Київстар», перейдіть у розділ «Реєстрація» на сторінці my.kyivstar.ua

Після правильного заповнення відповідних полів та підтвердження реєстрації, Ви отримаєте SMS-повідомлення з логіном та паролем для доступу до системи.

При першому вході у систему Ви маєте надати достовірну інформацію про себе, щоб під час наступного звернення у компанію ми могли ідентифікувати Вас як абонента.


Юридичним особам

Щоб підключитися до системи, координатору клієнта потрібно:

  • Відвідати Центр обслуговування абонентів та оформити заяву на реєстрацію прав координатора.
  • Після оформлення заяви, координатор отримає SMS-повідомлення з логіном та паролем для доступу у систему.
  • При першому вході у систему координатору необхідно надати правдиву інформацію.
  • Працівники організації можуть звернутися до Координатора або пройти процедуру реєстрації як приватні особи.
Вгору