Про систему

 
 

Що таке система "Мій Київстар"?

Система "Мій Київстар" дає змогу самостійно керувати своїми витратами на послуги мобільного зв’язку та послугами мобільного зв’язку в режимі онлайн. Ви отримуєте можливість самостійно:
  • отримувати інформацію щодо детальних витрат на послуги мобільного зв’язку;
  • підключити або відключити послуги мобільного зв’язку;
  • змінювати тарифний план та подавати заявки на участь у акціях.
Ви отримуєте безпечний доступ до структурованої, узагальненої і деталізованої інформації про витрати на мобільний зв’язок та про надані Вам послуги.

Переваги системи

Простий web-інтерфейс, зручна система підказок дають можливість:
  • у режимі реального часу подавати заяву на зміну тарифного плану або на участь у діючих акціях;
  • самостійно змінювати набір послуг мобільного зв’язку;
  • переглядати повну й структуровану інформацію про надані послуги мобільного зв’язку, витрати на них та залишок коштів по абонентському номеру або особового рахунку;
  • переглядати деталізовані дані про виклики (дата, напрямок, тривалість, вартість) по абонентському номеру або особовому рахунку;
  • аналізувати поточні витрати на послуги мобільного зв’язку та витрати за минулі розрахункові періоди.
Система доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У зручний час можно зайти на сайт my.kyivstar.net та отримати потрібну інформацію, без необхідності звертатися до Інформаційно-довідкової служби компанії "Київстар". Щоб користуватися системою, потрібен лише доступ до мережі Інтернет.

Вартість

Абонентська плата за користування системою "Мій Київстар" та плата за підключення системи відсутні. Користувачі системи оплачують лише одержання інформації в підрозділі "Виклики за поточний місяць" розділу "Витрати".

Відразу після реєстрації в системі, Вам надається можливість отримувати інформацію про виклики в підрозділі "Виклики за поточний місяць" розділу "Витрати" за пільговим тарифом — 1 грн. за кожний запит* деталізації викликів. Пільговий тариф діє до кінця місяця з дня реєстрації та впродовж наступного календарного місяця.

Після закінчення дії пільгового тарифу, вартість першого запиту деталізації викликів в підрозділі "Виклики за поточний місяць" розділу "Витрати", становить 5 грн. Кожний наступний запит деталізації викликів в даному підрозділі, здійснений впродовж того ж місяця, оплачується за тарифом 1 грн.

* тут і далі запитом вважається підтвердження абонентом згоди оплатити деталізацію викликів в підрозділі "Виклики за поточний місяць" розділу "Витрати" після попередження про те, що отримання такої інформації платне. Абонент отримує попередження про вартість деталізації викликів, увійшовши у розділ "Витрати", підрозділ "Виклики за поточний місяць".

Увага!

  • Усі тарифи наведені з урахуванням ПДВ та без урахування збору до ПФ.
  • При наданні деталізованої інформації, плата стягується з рахунка абонентського номера, щодо якого надається інформація.
  • Для абонентів попередньо сплачених послуг дані за попередні два дні не відображаються в деталізації викликів за поточний місяць.
Абоненти попередньо сплачених послуг отримують доступ до інформації про витрати на послуги мобільного зв’язку, починаючи з дати реєстрації в системі. Інформація про витрати (деталізації викликів, нарахувань, звіти тощо) за періоди до дати реєстрації в системі, не надається.

Як стати користувачем системи?

Приватним особам

Для того, щоб стати користувачем системи "Мій Київстар", достатньо відвідати сторінку www.my.kyivstar.ua:
  • Зайти у розділ Реєстрація та зареєструватися. Для цього необхідно ввести у реєстраційну форму свій абонентний номер у форматі +380ХХХХХХХХХ та комбінацію символів, вказану на малюнку.
  • Після правильного заповнення відповідних полів та підтвердження реєстрації на вказаний у реєстраційній формі абонентський номер буде відправлене SMS-повідомлення з логіном та паролем для доступу до системи.
  • При першому вході у систему Ви повинні надати достовірну інформацію про себе, щоб під час наступного звернення у компанію ми могли Вас ідентифікувати як абонента.

Юридичним особам

Для того, щоб підключитися, Координатору клієнта потрібно:
  • Відвідати Центр обслуговування абонентів та оформити заяву на реєстрацію прав координатора.
  • Після оформлення заяви на реєстрацію прав координатора Координатор на вказаний абонентський номер у заяві отримає SMS-повідомлення з логіном та паролем для доступу у систему.
  • При першому вході у систему Координатору необхідно надати правдиву інформацію.
Працівники організації для реєстрації у Системі можуть звернутися до Координатора своєї організації або пройти процедуру реєстрації як приватні особи.